חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6990132

חיפוש

היתר לפרגוד- סגירת חורף

אנו מטפלים בבקשות לרישוי עסקים,סגירות חורף,פרגודים,אישור מהנדס קונסטרוקטור וחידושים.

עסקים שהיה להם היתר לפרגוד בשנה שעברה, חידוש ההיתר עבורם כבר נידון בועדת פרגודים בתאריך 7.9.11 וההחלטות נשלחו בדואר לעסקים.
להלן ההנחיות להוצאת היתר לפרגוד:


  1. חידוש היתר לפרגוד – יינתן לעסקים קיימים שיש להם תוכנית מאושרת וקיבלו אישור מוןעדת פרגודים לחידוש היתר לשנת 2011 ומצב רישוי העסק שלהם תקין. על מנת לחדש את הפרגוד בעל העסק יצטרך להביא טופס מינוי אחראי לבדיקת פרגוד חתום, טופס מינוי אחראי לבדיקת פרגוד , למח' שירות לקוחות לעסקים ולהסדיר גם תשלום של אגרת ההיתר, ראה את התעריף של אגרת הפרגוד בקישור תעריפים ואגרות של רישוי עסקים.

    מעונין להקים פרגוד (סגירת חורף) חדש בעסקך, או לחדש היתר לפרגוד קיים? לרשותך מידע אודות חידוש פרגוד קיים ושינוי שטח הפרגוד הקיים או הקמת פרגוד חדש בעסק. כמדי שנה עונת הפרגודים (סגירת חורף) בעסקים מתחילה ב-1 באוקטובר ומסתיימת ב- 30 באפריל.
  2. הגשת בקשה לפרגוד חדש או הגדלת והקטנת שטח הפרגוד – יש להגיש בקשה חדשה לפרגוד בהקדם האפשרי בצירוף תוכנית הפרגוד, במח' שירות לקוחות לעסקים, מצ"ב חוברת להגשת פרגוד לעסק חוברת להצבת פרגוד לעסק , וטפסים להגשת בקשה לפרגוד חדש טפסים להגשת פרגוד חדש. לאחר קליטת הבקשה, באחריות מגיש הבקשה או בעל העסק לדאוג לאשר את התוכניות ורק לאחר אישור התוכניות, ניתן יהיה להעלות את הבקשה לוועדת הפרגודים. בעל העסק יקבל הודעה בכתב שהבקשה אושרה בוועדה ועליו להסדיר תשלום היתר לפרוד על מנת לקבל את ההיתר.
 
 
לפרטים נוספים וסייוע בהגשת הבקשה ניתן לפנות לקלינגר רישוי עסקים: 03-6990132

קלינגר התרי בנייה ורישוי עסקים

חיפוש
דילוג לתוכן