חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6990132

חיפוש

הליכי אכיפה של חוק התכנון והבנייה בעיריית תל אביב- בנימין קלינגר יועץ רישוי בניה

קנסות מינהליים

גובה הקנסות המינהליים
לכל אחת מהעבירות הללו נקבעו בתקנות קנסות, הנעים בין 10,000 ₪ ל-300,000 ₪ ליחיד, בהתאם לחומרת העבירה ולהיקפה, ולעבירה שביצע תאגיד – כפל סכומים אלו.

על עבירה של שימוש אסור, ניתן להטיל, בנוסף לסכום הקנס הקבוע, תוספת קנס בגין עבירה נמשכת, המחושבת על בסיס יומי.
התראה לפני קנס מינהלי בדרך כלל, לפני הטלת הקנס המינהלי, תינתן התראה. ההתראה מאפשרת לתקן את ההפרה ולהשיב את המצב לקדמותו תוך 30 יום ובכך להימנע מקבלת קנס מינהלי. במקרים בהם התקיים כבר הליך קודם בגין העבירה, כגון צו מינהלי, ניתן להטיל מיד קנס מינהלי, מבלי לתת התראה מוקדמת.

במקרים מסוימים, מוסמך התובע להחליט כי במקום מתן הודעה על הטלת קנס מינהלי, יוגש כתב אישום.
הגשת בקשה לביטול או בקשה להישפט בנוגע לקנס מינהלי

  • אם ברצונך להגיש בקשה לביטול קנס מינהלי בעבירות תכנון ובנייה, עליך לפנות אלינו בכתב תוך 30 ימים מיום קבלת ההודעה. יש לפרט את הנימוקים ולצרף את המסמכים המאמתים את טענותיך. באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות פניה מקוונת או באמצעות פקס או בדואר (בהתאם לפרטי הקשר מטה).
  • אם ברצונך להגיש בקשה להישפט בנוגע לקנס מינהלי בעבירות תכנון ובנייה, עליך לפנות אלינו בכתב תוך 30 ימים מיום קבלת הקנס או תוך 30 ימים ממועד קבלת תשובת תובע לבקשה לביטול הודעת הקנס.

    חשוב לציין, כי אם הגשת בקשה לביטול הקנס, לא ניתן להגיש בקשה להישפט לפני קבלת התשובה לבקשת הביטול. אם בקשתך לביטול הקנס לא התקבלה, ניתן להגיש בקשה להישפט בתוך 30 יום מקבלת התשובה לבקשת הביטול.

    באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות פניה מקוונת או באמצעות פקס או בדואר (בהתאם לפרטי הקשר מטה). עליך לצרף לבקשה את ספח הבקשה להישפט, אשר נמצא בהודעה על הטלת הקנס. חשוב לציין בספח פרטים מלאים של מגיש הבקשה ולחתום על הספח.


תשלום קנס מינהלי
התשלום באמצעות העברה בנקאית לחשבון בנק שפרטיו מופיעים במכתב ההתראה אשר נשלח אליך.
בעת ביצוע ההעברה חשוב לציין את מספר הודעת הקנס.
את אישור ההפקדה עליך להעביר באחד מערוצי הקשר המופיעים מטה.

ליעוץ סיוע והסדרה ניתן לפנות לבן קלינגר 052-3888813
משרד בנימין קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה 03-6990132

קלינגר התרי בנייה ורישוי עסקים

חיפוש
דילוג לתוכן