הגשת בקשה לרישיון לשלט בתל אביב - הבקשה לרישיון שילוט תכלול:
- פרוט שם ומענו של המבקש.
- הצגת מצב קיים – תמונה/ות המראות מיקום בית העסק, חזית המבנה כולו, כולל מבנים גובלים.
- המחשת מצב מבוקש – מיקום השילוט על חזית המבנה, מידות השילוט, סוג, צורה, חומרים, גוונים ותוכן מילולי.
- המבקש ימציא התחייבותו לבצוע ביטוח צד שלישי.
- שילוט פרסום חוצות – תפורט מסגרת שעליה יוצב השלט, או המתקן הנושא את השלט, לרבות מפרט טכני שלם, פרטי החיבור של השלט למבנה/או לקרקע, מידות המתקן ואופן הקמתו.
- שילוט על גדר אתר בניה – יש לצרף התר בניה תקף ומפרט הגדר על רקע מפה מדידה
- שילוט על גבי פיגומים – יש לצרף התר בניה/שיפוץ כולל מועד סיום העבודות
- לפי דרישת הועדה על המבקש לצרף מסמכים נוספים, כגון: רישיון עסק, היתר בניה, מידות רוחב וגובה החזית עליה מותקן השילוט.
- אישור מוקדם של השילוט במתחמים יחודיים: בית עסק הנכלל במתחם מסחרי המנוהל על ידי חברה משותפת – כגון מרכזים מסחריים, קניונים, במתחמי בילוי – תצורף הסכמת הנהלת המקום לשילוט המבוקש.
- מתן ההיתר לשילוט כפוף לקיום התנאים הנ”ל.
הליך קבלת הרישיון
- לאחר אישור הבקשה על ידי ועדה מקצועית לשילוט וקביעת תנאיה, יימסר למבקש פירוט השלטים שאושרו מידותיהם ושובר לתשלום האגרה.
- רשיון יהיה בר תוקף רק לאחר תשלום האגרה והטבעת חותמת הקופה המאשרת תשלום האגרה.
- התקנת השלט המבוקש תהיה רק לאחר הסרת השילוט הקיים ו/או כל שלט קודם שאינו תואם את הבקשה, לרבות הסרת ארגזי תאורה, אביזרי חשמל ואביזרים נלווים וכן תיקון פני הקירות נושאי השילוט.
תוקף הרשיון
- רשיון לשלט יפקע ביום 31 לדצמבר של השנה שניתן, אלא אם צוין ברשיון מועד אחר.
- הסרת שלט מחייבת הודעה בכתב למחלקת השילוט לצורך עריכת חיוב עדכני.
הסרת שילוט
- דרישה להסרת שלט, שלא תיענה על פי המועד המצויין בדרישה, תועבר לביצוע הסרה ע"י גורמי העירייה.
הוצאות ההסרה יחולו על בעל השלט, לרבות כל נזק שיגרם עקב ההסרה. - באם שולמה האגרה לאחר קבלת דרישת ההסרה או לפני קבלת הדרישה, יש לדווח מיידית למחלקת השילוט למוקד הטלפוני שמספרו 03-5218666, שלוחה 5, ולשלוח את אישור התשלום לפקס מספר: 03-5216046, על מנת למנוע הסרה מיותרת.
- אם הוסר/ו שלט/ים, או חלו שינויים בתוכן או בצורה או במידות השלט/ים, עליך להודיע זאת לעירייה ולהוציא רשיון חדש.
האגף לגביית אגרות ודמי שירותים, מחלקת השילוט השירותים הניתנים במרכז:
תשלום באמצעות כרטיסי אשראי
1. בטלפון: 03-5218666
ימים א'-ה', 24 שעות ביממה
ערבי שבת וערבי חג, עד השעה 15:00.
2. באתר האינטרנט העירוני, 24 שעות ביממה.
כתובת: אבן גבירול 69
טלפון: 03-5218666 (שלוחה 5)
פקס: 03-5216046
מענה טלפוני: ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00
קבלת קהל: מרכז השירות העירוני בבניין העירייה, קומה 1-, ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00
לתשלום באתר האינטרנט העירוני – 24 שעות ביממה
תשלום באמצעות כרטיסי אשראי
1. בטלפון: 03-5218666
ימים א'-ה', 24 שעות ביממה
ערבי שבת וערבי חג, עד השעה 15:00.
2. באתר האינטרנט העירוני, 24 שעות ביממה.
כתובת: אבן גבירול 69
טלפון: 03-5218666 (שלוחה 5)
פקס: 03-5216046
מענה טלפוני: ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00
קבלת קהל: מרכז השירות העירוני בבניין העירייה, קומה 1-, ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00
לתשלום באתר האינטרנט העירוני – 24 שעות ביממה