מדיניות פרטיות

אנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי להבטיח שתקבלו את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו. בגלישה באתר זה, אתם מסכימים למדיניות הפרטיות שלנו. קראו את המדיניות המלאה כאן.

חיפוש

רישיון לשילוט בתל אביב

הגשת בקשה לרישיון לשלט בתל אביב - הבקשה לרישיון שילוט תכלול:

  1. פרוט שם ומענו של המבקש.
  2. הצגת מצב קיים – תמונה/ות המראות מיקום בית העסק, חזית המבנה כולו, כולל מבנים גובלים.
  3. המחשת מצב מבוקש – מיקום השילוט על חזית המבנה, מידות השילוט, סוג, צורה, חומרים, גוונים ותוכן מילולי.
  4. המבקש ימציא התחייבותו לבצוע ביטוח צד שלישי.
  5. שילוט פרסום חוצות – תפורט מסגרת שעליה יוצב השלט, או המתקן הנושא את השלט, לרבות מפרט טכני שלם, פרטי החיבור של השלט למבנה/או לקרקע, מידות המתקן ואופן הקמתו.
  6. שילוט על גדר אתר בניה – יש לצרף התר בניה תקף ומפרט הגדר על רקע מפה מדידה
  7. שילוט על גבי פיגומים – יש לצרף התר בניה/שיפוץ כולל מועד סיום העבודות
  8. לפי דרישת הועדה על המבקש לצרף מסמכים נוספים, כגון: רישיון עסק, היתר בניה, מידות רוחב וגובה החזית עליה מותקן השילוט.
  9. אישור מוקדם של השילוט במתחמים יחודיים: בית עסק הנכלל במתחם מסחרי המנוהל על ידי חברה משותפת – כגון מרכזים מסחריים, קניונים, במתחמי בילוי – תצורף הסכמת הנהלת המקום לשילוט המבוקש.
  10. מתן ההיתר לשילוט כפוף לקיום התנאים הנ”ל.

הליך קבלת הרישיון

  • לאחר אישור הבקשה על ידי ועדה מקצועית לשילוט וקביעת תנאיה, יימסר למבקש פירוט השלטים שאושרו מידותיהם ושובר לתשלום האגרה.
  • רשיון יהיה בר תוקף רק לאחר תשלום האגרה והטבעת חותמת הקופה המאשרת תשלום האגרה.
  • התקנת השלט המבוקש תהיה רק לאחר הסרת השילוט הקיים ו/או כל שלט קודם שאינו תואם את הבקשה, לרבות הסרת ארגזי תאורה, אביזרי חשמל ואביזרים נלווים וכן תיקון פני הקירות נושאי השילוט.

תוקף הרשיון

  • רשיון לשלט יפקע ביום 31 לדצמבר של השנה שניתן, אלא אם צוין ברשיון מועד אחר.
  • הסרת שלט מחייבת הודעה בכתב למחלקת השילוט לצורך עריכת חיוב עדכני.

הסרת שילוט

  • דרישה להסרת שלט, שלא תיענה על פי המועד המצויין בדרישה, תועבר לביצוע הסרה ע"י גורמי העירייה.
    הוצאות ההסרה יחולו על בעל השלט, לרבות כל נזק שיגרם עקב ההסרה.
  • באם שולמה האגרה לאחר קבלת דרישת ההסרה או לפני קבלת הדרישה, יש לדווח מיידית למחלקת השילוט למוקד הטלפוני שמספרו 03-5218666, שלוחה 5, ולשלוח את אישור התשלום לפקס מספר: 03-5216046, על מנת למנוע הסרה מיותרת.
  • אם הוסר/ו שלט/ים, או חלו שינויים בתוכן או בצורה או במידות השלט/ים, עליך להודיע זאת לעירייה ולהוציא רשיון חדש.
 
 
האגף לגביית אגרות ודמי שירותים, מחלקת השילוט השירותים הניתנים במרכז:
תשלום באמצעות כרטיסי אשראי
1. בטלפון: 03-5218666
ימים א'-ה', 24 שעות ביממה
ערבי שבת וערבי חג, עד השעה 15:00.
2. באתר האינטרנט העירוני, 24 שעות ביממה.

כתובת: אבן גבירול 69
טלפון: 03-5218666 (שלוחה 5)
פקס: 03-5216046
מענה טלפוני: ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00
קבלת קהל: מרכז השירות העירוני בבניין העירייה, קומה 1-, ימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00, יום ה', בשעות 15:00-08:00

לתשלום באתר האינטרנט העירוני – 24 שעות ביממה

קלינגר התרי בנייה ורישוי עסקים

חיפוש